Rechts wijzen, links bedoelen - Reisverslag uit Gunzenhausen, Duitsland van Luuk Hajema - WaarBenJij.nu Rechts wijzen, links bedoelen - Reisverslag uit Gunzenhausen, Duitsland van Luuk Hajema - WaarBenJij.nu

Rechts wijzen, links bedoelen

Blijf op de hoogte en volg Luuk

04 Augustus 2017 | Duitsland, Gunzenhausen

Lauda-Königshofen - Gunzenhausen 140 km (935). Ideaal fietsweer: 25 graden, half bewolkt, windje mee


Vandaag ben ik in Gunzenhausen aangekomen, een stuk verder dan gedacht. Ik had goede benen, zoals dat heet, en wind mee. Dan kan dat gebeuren.

Maar voor hetzelfde geld was ik heel ergens anders uitgekomen. Vooral door eigen onkunde - ik verdwaal overal - maar de Duitsers halen af en toe ook rare streken uit. Dan zetten ze een bordje neer dat naar rechts wijst, met een pijl naar links.

Maar die pijl zie ik pas als ik 5 kilometer de verkeerde kant ben uitgereden en vertwijfeld ben teruggekeerd op mijn trappen.

In mijn vak heet dat in goed Nederlands: een dubbele boodschap afgeven.

Zo heb ik de afgelopen week al tientallen kilometers extra afgelegd. Ze brengen je niet dichterbij het doel. Maar je voelt ze wel, in de benen.

Maar vandaag dus niet.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Gunzenhausen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 Augustus 2017

Een heel plein zonder popmuziek

11 Augustus 2017

Bestemming bereikt

10 Augustus 2017

De jacht lacht

10 Augustus 2017

Gemütlich

09 Augustus 2017

Windpijn
Luuk

Langs Rijn en Donau

Actief sinds 28 Juli 2017
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 13501

Voorgaande reizen:

28 Juli 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: