Mamil - Reisverslag uit Bacharach, Duitsland van Luuk Hajema - WaarBenJij.nu Mamil - Reisverslag uit Bacharach, Duitsland van Luuk Hajema - WaarBenJij.nu

Mamil

Blijf op de hoogte en volg Luuk

28 Juli 2017 | Duitsland, Bacharach

Sauwerd - Ommen, 102 km. Stevige zuidwesten tegenwind, graad of 20



Mijn eerste stop was bij Bert Cornelius, in Haren, vriend sinds 1984, onvolprezen tekenaar van Mussengang en Bij Hoog & Bij Laag, en te lang niet gezien en gesproken.
'Ha Mamil,' begroette Bert me.
'Mamil?'
'Middle-aged-man-in-lycra,' verduidelijkte Bert.

Ik draag een strakke fietsbroek met nepzeem en en een strak fietsshirt, misschien wel van lycra. Knalrood, om automobilisten op afstand te houden.

Het was gezellig bij Bert en Alice. Opgewekt fietste ik verder.

Mamil.

Nu zit ik in Ommen, aan de Vecht. Ik Google Mamil. Infantiel, bot, gevaarlijk en onbeschoft, lees ik. Vooral de fietsende variant. 'Haal ze van de weg,' schrijft de NRC.

Ik ben net begonnen! En 59. Hoezo middle-aged, Bert?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Bacharach

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 Augustus 2017

Een heel plein zonder popmuziek

11 Augustus 2017

Bestemming bereikt

10 Augustus 2017

De jacht lacht

10 Augustus 2017

Gemütlich

09 Augustus 2017

Windpijn
Luuk

Langs Rijn en Donau

Actief sinds 28 Juli 2017
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 13510

Voorgaande reizen:

28 Juli 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: